Партнери

Національна спілка журналістів України

 

Держкомтелерадіо України

 

Інститут журналістики Київського національного університету ім. Тараса Шевченка

 

Міжнародна інформаційна агенція "Вектор ньюз"

 

Japan Offspring Fund - Асоціація "Фонд за безпеку продуктів харчування та життя" (Японія)

 


 

 

  Громадська організація «Всеукраїнський Автомобільний Клуб журналістів»

 

Об'єднує працівників засобів масової інформації, які захоплюються автомобільним спортом, беруть участь в авторалі, автомобільних змаганнях. Клуб створено для задоволення та захисту професійних, творчих , економічних та інших спільних інтересів його членів.

 

Клуб має всеукраїнський статус. Його діяльність поширюється на територію всієї України.

 

Мета діяльності Клубу - задоволення та захист професійних, творчих, економічних та інших спільних інтересів його членів, сприяння розвитку автомобільної журналістики та участь у пропаганді автомобільного способу життя, ознайомлення учасників руху з удосконаленням культурно-етичного аспекту автомобільної освіти для виховання учасника дорожнього руху в дусі цивілізованого європейського зразка.

 

Для досягнення поставленої мети Клуб у встановленому законом порядку:

  • сприяє в організації та проведенні всеукраїнських та міжнародних автомобільних змагань журналістів - автомобілістів - членів Клубу;
  • підтримує своїх членів - працівників засобів масової інформації у розвитку автомобільної журналістики;
  • організовує та проводить прес-конференції по пропаганді безпеки руху в Україні із залученням працівників державних автоінспекцій;
  • бере активну участь у прес-автоклубі Управління ДАІ України, проводячи спільні акції;
  • тісно співпрацює із  Автомобільною Федерацією України, іншими державними та громадськими організаціями, що діють в галузі національного автоспорту та автотуризму;
  • журналістськими акціями підтримує вітчизняного товаровиробника, пропагуючи його діяльність як під час автомобільних змагань, так і в засобах масової інформації;
  • проводить спеціалізовані та виїзні засідання Клубу, прес-конференції, симпозіуми, круглі столи з представниками владних структур, керівниками підприємств та установ;
  • забезпечує  активну участь українських  журналістів  - членів  Клубу -  в автомобільних змаганнях та автосалонах, що проводяться за кордоном;
  • здійснює також іншу діяльність, не заборонену законодавством України, що узгоджується з його метою та завданнями.

Основні завдання Клубу:

 

  • об'єднання зусиль членів Клубу для пропаганди безпеки руху через засоби масової інформації;
  • консолідація журналістів;
  • підтримка   розвитку   автомобілізації   держави,   національної   журналістики, автоспорту та автотуризму;
  • пропаганда вітчизняного товаровиробника;
  • ознайомлення українських та зарубіжних журналістів з запровадженнями зеленого екологічного туризму  в Україні. 

Співасновник і президент ВАКЖу з 1999 року — Людмила Мех; співзасновники і віце-президенти — Олексій Ліканов і Володимир Воробейков, віце-президенти — Олексій Мочанов, Максим Нефьодов, Микола Ратушний, Ігор Сєдой. Серед координаторів Клубу — Сергій Шевченко, Євгеній Кравс, Олена Мех, Павло Фурсевич.

 

ВАКЖ нагороджено Почесною відзнакою Автомобільної федерації України (1999) — за великий внесок у розвиток автомобільного спорту в Україні.

Президента ВАКЖу Людмилу Мех нагороджено відзнакою Державтоінспекції — нагрудним знаком Міністерства внутрішніх справ України «За бездоганну службу» (II ст.) за багаторічне плідне співробітництво у справі пропаганди безпеки на дорогах України (2009).

 

 

  Всеукраїнська екологічна ліга

Мета діяльності організації – поліпшення екологічної ситуації в державі, формування нового природоохоронного менталітету, підвищення рівня екологічної освіти та культури громадян. 

Що ж вирізняє Лігу зі всього розмаїття екологічних громадських організацій України? Можна з упевненістю сказати, що це – послідовність у роботі, ґрунтовне дослідження проблем та практичні дії щодо їх розв’язання, використання нестандартних підходів у роботі.

Уперше з ініціативи громадської організації у Верховній Раді України пройшли парламентські екологічні слухання. Уперше в європейській практиці громадська організація ініціювала створення і видала Екологічну енциклопедію, яка відповідає класичним енциклопедичним канонам. Емблема ВЕЛ є у космосі на одному зі штучних супутників, а у Черкаському зоопарку в 2002 році з’явився новий мешканець – ведмежа, якого на честь нашої організації, за активну допомогу зоопарку, назвали ВЕЛиком. Третій з’їзд Ліги відбувся в соляній шахті на глибині 300 м у місті Солотвині, і є сподівання, що одне з наступних зібрань Ліги відбудеться на найвищій горі України – Говерлі.

В рамках акції "Парк тисячоліть" посаджено десятки тисяч дерев та кущів, впорядковано сотні парків у містах і селах України. Ініційовано створення Всеукраїнської дитячої спілки "Екологічна варта". Проведено десятки наукових конференцій, круглих столів, творчих фестивалів та конкурсів. ВЕЛ видає журнали та книжки.  

Усе, чим пишаються велівці з різних куточків України, робиться для збереження краси довкілля нашої держави. Дізнайтеся про це на сторінках сайту ВЕЛ:

 

http://www.ecoleague.net/

 

 

 

  Клуб знменитых Шевченко

 

“Клуб Знаменитых Шевченко” создал в конце 2000 года Алексей Шевченко. Это самый древний фамильный клуб на просторах юанета и рунета. Клуб создан для Шевченко и о Шевченко. Здесь собираются Шевченко со всего мира. На сайте можно найти своих однофамильцев, родственников и информацию о происхождении фамилии Шевченко.

Миссия Клуба:

 

неуклонно поднимать имидж фамилии Шевченко на Украине и во всем мире; 
каждый Шевченко должен гордится своей фамиией и перемещаться по всей земле с высоко поднятой головой;
сплотить всех Шевченко в один мощный кулак для решения сложных проблем бытия на благо всех Шевченко;
создать предпосылки для взаимопомощи и взаимоусиления всех Шевченко духовно и материально. Неустанно развивать породу Шевченко, улучшать ее физические и умственные способности. Бороться за увеличение популяции Шевченко в Украине и во всем мире.

 

Цели Клуба:

 

сделать фамилию Шевченко популярной не только в Украине, но и за ее пределами;
сделать фамилию Шевченко знаменитой;
“один за всех и все для одного” для фамилии Шевченко;
создать клубную культуру, которая бы проповедовала отношение одного члена Клуба к другому как к брату, свату или куму;
инвестировать время и финансы в усиление имиджа фамилии Шевченко, чтоб потом фамилия работала на членов Клуба.