Прес-клуб у Києві: проект "Україна: історія великого народу" і акція компанії "Кіа Моторс Україна"
Ціновий бум на автомобільному ринку України
Фінансова криза дедалі поширюється у світовій економіці, тож майже всі фондові ринки фіксують зниження показників. Україна також відчула наслідки глобального фінансового цунамі, посівши непочесне перше місце у світі за падінням фінансового ринку - приблизно на 60%. Ставки підвищуються, національна валюта слабшає, курс євро зростає, а вартість акцій вітчизняних підприємств на фондовому ринку знижується вже до рівня початку 2006 року.
Криза вдарила й по автомобільних ринках на всіх континентах планети, а в Україні, за оцінками експертів, вона буде глибокою і тривалою в силу низки чинників. Отож ми й вирішили з’ясувати, як автомобільні компанії збираються долати труднощі, як боротимуться за клієнта, чи сформують доступну ціну на свою продукцію. Піонерами в цьому ділі виявилася компанія "Кіа Моторс Україна". Інтерес до її автомобілів зріс у споживача переважно останніми роками. Нині ж корейці не лише наступають на п’яти іменитим конкурентам, а й першими зробили широкий крок назустріч клієнтам, заявивши, що турбота про споживача - пріоритетне завдання компанії. Її керівництво не піддалося паніці: за словами Івана Луція, директора з маркетингу, терміново проведено переговори з корейським партнером (Kіa Motors Corporatіons), щоб навіть у часи кризи зробити автомобілі KІА доступними покупцям. Як результат - знижено ціни на імпортовані в Україну машини. Компанія-виробник керувалася тут власною стратегією, в основі якої - потреба не лише зберегти позиції на ринку України, а й нарощувати продажі.
"Кіа Моторс Україна" розробила власну антикризову програму, знизивши ціни на весь модельний ряд KІА. Приміром, кращий за результатами продажів 2008 року автомобіль KІА Cee'd тепер подешевшав на кілька десятків тисяч гривень (ціна базової комплектації становить 128 590 грн.). Нижчих цін у цьому класі не пропонує жоден з конкурентів. Позашляховик KІА Sportage взагалі пропонується покупцям за ціною легковика: ціну знижено на 99 400 грн. (залежить від комплектації, базова ж коштує 170 170 грн.). Особливу увагу привертає мінівен KІА Carens, який цього року на церемонії нагородження переможців "Автомобіль року в Україні 2009" у конкурсі "Авторейтинг", вийшов у лідери серед мінівенів за результатами торішніх продажів. На думку керівництва компанії, основні його переваги - гармонійне сполучення потужності, економічності, просторості та багатофункціональності. Ціну знижено на 46 000 грн. і тепер він - найдоступніший у своєму класі (ціна базової комплектації – 180 950 грн.). А оцінивши характеристики цього автомобіля, приходиш до висновку, що йому під силу задовольнити не лише мобільні запити родини чи любителів мандрівок, але й стати надійним партнером у бізнесі та приносити власникові прибуток.
За словами Івана Луція, пропозиція з новими цінами акційна - вона триватиме до весни поточного року (крім того, обмежена й кількість автомобілів). "Якщо зміняться позиції національної валюти України, цінові пропозиції на автомобілі КІА, можливо, буде переглянуто", - додав він. Коли ж зважити на те, що у валютному перерахунку долар/гривня вартість автомобілів KІА нижча, ніж вартість машин у середині 2008 року, то купувати нині не просто вигідно, а це пропозиція, від якої не відмовляються.
"Наші автомобілі завжди були кращими за співвідношенням "ціна-якість", - стверджує генеральний директор компанії "Кіа Моторс Україна" Борис Ткаленко. - Ми розробили рецепт, завдяки якому нашим клієнтам запропоновано автомобілі за дуже вигідними цінами. Вони діють у всій офіційній дилерській мережі, автосалони якої є в кожному регіоні України". І справді, компанія істотно розширила свою присутність на терені країни, щоб мінімізувати часові й фінансові витрати споживача на ознайомлення з продукцією і придбання автомобілів KІА. Дилерська мережа тільки за останні три роки виросла на 16 автосалонів. Додалося й СТО в кожному регіоні, щоб власникам машин було зручно їх обслуговувати. Щороку працівники компанії разом зі спеціалістами автосалонів дилерської мережі проходять навчальні тренінги не тільки в Україні, а й за рубежем. Не дивно, що активність компанії винагороджується: за підсумками продажів 2008 року реалізовано 26 498 автомобілів (це 4% ринку нових легкових машин).
Аналіз цінових пропозицій на ринку свідчить, що сьогодні аналогів акційному кроку "Кіа Моторс Україна" немає. Невідомо, чи насмілиться ще хтось найближчим часом на таке, чи перечекає рік-два до кращих часів. Безумовно, привабливі й вигідні пропозиції завжди були, є і ще будуть, просто їх треба відстежувати й помічати, у чому, власне, преса й допомагає читачам.
Прес-служба ВБФ "Журналістська ініціатива"
Світлини з прес-конференції:
На знімках: Володимир Зубанов; під час прес-конференції в Укрінформі.
Фото Сергія Шевченка
Фінансова криза дедалі поширюється у світовій економіці, тож майже всі фондові ринки фіксують зниження показників. Україна також відчула наслідки глобального фінансового цунамі, посівши непочесне перше місце у світі за падінням фінансового ринку - приблизно на 60%. Ставки підвищуються, національна валюта слабшає, курс євро зростає, а вартість акцій вітчизняних підприємств на фондовому ринку знижується вже до рівня початку 2006 року.
Криза вдарила й по автомобільних ринках на всіх континентах планети, а в Україні, за оцінками експертів, вона буде глибокою і тривалою в силу низки чинників. Отож ми й вирішили з’ясувати, як автомобільні компанії збираються долати труднощі, як боротимуться за клієнта, чи сформують доступну ціну на свою продукцію. Піонерами в цьому ділі виявилася компанія "Кіа Моторс Україна". Інтерес до її автомобілів зріс у споживача переважно останніми роками. Нині ж корейці не лише наступають на п’яти іменитим конкурентам, а й першими зробили широкий крок назустріч клієнтам, заявивши, що турбота про споживача - пріоритетне завдання компанії. Її керівництво не піддалося паніці: за словами Івана Луція, директора з маркетингу, терміново проведено переговори з корейським партнером (Kіa Motors Corporatіons), щоб навіть у часи кризи зробити автомобілі KІА доступними покупцям. Як результат - знижено ціни на імпортовані в Україну машини. Компанія-виробник керувалася тут власною стратегією, в основі якої - потреба не лише зберегти позиції на ринку України, а й нарощувати продажі.
"Кіа Моторс Україна" розробила власну антикризову програму, знизивши ціни на весь модельний ряд KІА. Приміром, кращий за результатами продажів 2008 року автомобіль KІА Cee'd тепер подешевшав на кілька десятків тисяч гривень (ціна базової комплектації становить 128 590 грн.). Нижчих цін у цьому класі не пропонує жоден з конкурентів. Позашляховик KІА Sportage взагалі пропонується покупцям за ціною легковика: ціну знижено на 99 400 грн. (залежить від комплектації, базова ж коштує 170 170 грн.). Особливу увагу привертає мінівен KІА Carens, який цього року на церемонії нагородження переможців "Автомобіль року в Україні 2009" у конкурсі "Авторейтинг", вийшов у лідери серед мінівенів за результатами торішніх продажів. На думку керівництва компанії, основні його переваги - гармонійне сполучення потужності, економічності, просторості та багатофункціональності. Ціну знижено на 46 000 грн. і тепер він - найдоступніший у своєму класі (ціна базової комплектації – 180 950 грн.). А оцінивши характеристики цього автомобіля, приходиш до висновку, що йому під силу задовольнити не лише мобільні запити родини чи любителів мандрівок, але й стати надійним партнером у бізнесі та приносити власникові прибуток.
За словами Івана Луція, пропозиція з новими цінами акційна - вона триватиме до весни поточного року (крім того, обмежена й кількість автомобілів). "Якщо зміняться позиції національної валюти України, цінові пропозиції на автомобілі КІА, можливо, буде переглянуто", - додав він. Коли ж зважити на те, що у валютному перерахунку долар/гривня вартість автомобілів KІА нижча, ніж вартість машин у середині 2008 року, то купувати нині не просто вигідно, а це пропозиція, від якої не відмовляються.
"Наші автомобілі завжди були кращими за співвідношенням "ціна-якість", - стверджує генеральний директор компанії "Кіа Моторс Україна" Борис Ткаленко. - Ми розробили рецепт, завдяки якому нашим клієнтам запропоновано автомобілі за дуже вигідними цінами. Вони діють у всій офіційній дилерській мережі, автосалони якої є в кожному регіоні України". І справді, компанія істотно розширила свою присутність на терені країни, щоб мінімізувати часові й фінансові витрати споживача на ознайомлення з продукцією і придбання автомобілів KІА. Дилерська мережа тільки за останні три роки виросла на 16 автосалонів. Додалося й СТО в кожному регіоні, щоб власникам машин було зручно їх обслуговувати. Щороку працівники компанії разом зі спеціалістами автосалонів дилерської мережі проходять навчальні тренінги не тільки в Україні, а й за рубежем. Не дивно, що активність компанії винагороджується: за підсумками продажів 2008 року реалізовано 26 498 автомобілів (це 4% ринку нових легкових машин).
Аналіз цінових пропозицій на ринку свідчить, що сьогодні аналогів акційному кроку "Кіа Моторс Україна" немає. Невідомо, чи насмілиться ще хтось найближчим часом на таке, чи перечекає рік-два до кращих часів. Безумовно, привабливі й вигідні пропозиції завжди були, є і ще будуть, просто їх треба відстежувати й помічати, у чому, власне, преса й допомагає читачам.
Прес-служба ВБФ "Журналістська ініціатива"
Світлини з прес-конференції:
На знімках: Володимир Зубанов; під час прес-конференції в Укрінформі.
Фото Сергія Шевченка