Партнери

Національна спілка журналістів України

 

Держкомтелерадіо України

 

Інститут журналістики Київського національного університету ім. Тараса Шевченка

 

Міжнародна інформаційна агенція "Вектор ньюз"

 

Japan Offspring Fund - Асоціація "Фонд за безпеку продуктів харчування та життя" (Японія)

 


 

 

  Громадська організація «Всеукраїнський Автомобільний Клуб журналістів»

 

Об'єднує працівників засобів масової інформації, які захоплюються автомобільним спортом, беруть участь в авторалі, автомобільних змаганнях. Клуб створено для задоволення та захисту професійних, творчих , економічних та інших спільних інтересів його членів.

 

Клуб має всеукраїнський статус. Його діяльність поширюється на територію всієї України.

 

Мета діяльності Клубу - задоволення та захист професійних, творчих, економічних та інших спільних інтересів його членів, сприяння розвитку автомобільної журналістики та участь у пропаганді автомобільного способу життя, ознайомлення учасників руху з удосконаленням культурно-етичного аспекту автомобільної освіти для виховання учасника дорожнього руху в дусі цивілізованого європейського зразка.

 

Для досягнення поставленої мети Клуб у встановленому законом порядку:

  • сприяє в організації та проведенні всеукраїнських та міжнародних автомобільних змагань журналістів - автомобілістів - членів Клубу;
  • підтримує своїх членів - працівників засобів масової інформації у розвитку автомобільної журналістики;
  • організовує та проводить прес-конференції по пропаганді безпеки руху в Україні із залученням працівників державних автоінспекцій;
  • бере активну участь у прес-автоклубі Управління ДАІ України, проводячи спільні акції;
  • тісно співпрацює із  Автомобільною Федерацією України, іншими державними та громадськими організаціями, що діють в галузі національного автоспорту та автотуризму;
  • журналістськими акціями підтримує вітчизняного товаровиробника, пропагуючи його діяльність як під час автомобільних змагань, так і в засобах масової інформації;
  • проводить спеціалізовані та виїзні засідання Клубу, прес-конференції, симпозіуми, круглі столи з представниками владних структур, керівниками підприємств та установ;
  • забезпечує  активну участь українських  журналістів  - членів  Клубу -  в автомобільних змаганнях та автосалонах, що проводяться за кордоном;
  • здійснює також іншу діяльність, не заборонену законодавством України, що узгоджується з його метою та завданнями.

Основні завдання Клубу:

 

  • об'єднання зусиль членів Клубу для пропаганди безпеки руху через засоби масової інформації;
  • консолідація журналістів;
  • підтримка   розвитку автомобілізації держави, національної журналістики, автоспорту та автотуризму;
  • пропаганда вітчизняного товаровиробника;
  • ознайомлення українських та зарубіжних журналістів з запровадженнями зеленого екологічного туризму  в Україні. 

Співасновник і президент ВАКЖу з 1999 року — Людмила Мех; віцепрезиденти — Олексій ЛікановОлексій Мочанов, Максим Нефьодов, Микола Ратушний, Ігор Сєдой. Серед координаторів Клубу — Сергій Шевченко, Євгеній Кравс, Олена Мех.

 

ВАКЖ нагороджено Почесною відзнакою Автомобільної федерації України (1999) — за великий внесок у розвиток автомобільного спорту в Україні.

 

Президента ВАКЖу Людмилу Мех нагороджено відзнакою Державтоінспекції — нагрудним знаком Міністерства внутрішніх справ України «За бездоганну службу» (II ст.) за багаторічне плідне співробітництво у справі пропаганди безпеки на дорогах України (2009).

 

 

  Всеукраїнська екологічна ліга

Мета діяльності організації – поліпшення екологічної ситуації в державі, формування нового природоохоронного менталітету, підвищення рівня екологічної освіти та культури громадян. 

Що ж вирізняє Лігу зі всього розмаїття екологічних громадських організацій України? Можна з упевненістю сказати, що це – послідовність у роботі, ґрунтовне дослідження проблем та практичні дії щодо їх розв’язання, використання нестандартних підходів у роботі.

Уперше з ініціативи громадської організації у Верховній Раді України пройшли парламентські екологічні слухання. Уперше в європейській практиці громадська організація ініціювала створення і видала Екологічну енциклопедію, яка відповідає класичним енциклопедичним канонам. Емблема ВЕЛ є у космосі на одному зі штучних супутників, а у Черкаському зоопарку в 2002 році з’явився новий мешканець – ведмежа, якого на честь нашої організації, за активну допомогу зоопарку, назвали ВЕЛиком. Третій з’їзд Ліги відбувся в соляній шахті на глибині 300 м у місті Солотвині, і є сподівання, що одне з наступних зібрань Ліги відбудеться на найвищій горі України – Говерлі.

В рамках акції "Парк тисячоліть" посаджено десятки тисяч дерев та кущів, впорядковано сотні парків у містах і селах України. Ініційовано створення Всеукраїнської дитячої спілки "Екологічна варта". Проведено десятки наукових конференцій, круглих столів, творчих фестивалів та конкурсів. ВЕЛ видає журнали та книжки.  

Усе, чим пишаються велівці з різних куточків України, робиться для збереження краси довкілля нашої держави.

 

 

  Клуб славетних Шевченків

 

Об'єднання створив наприкінці 2000 року Олексій Шевченко. Це найдавніший фамільний клуб на просторах UAнету. Клуб створено для Шевченків і про Шевченків. Тут збираються Шевченки з усього світу. На сайті можна знайти своїх однофамільців, родичів та інформацію про походження прізвища Шевченко.

Миссия Клуба:

 

неуклонно поднимать имидж фамилии Шевченко на Украине и во всем мире; 
каждый Шевченко должен гордится своей фамиией и перемещаться по всей земле с высоко поднятой головой;
сплотить всех Шевченко в один мощный кулак для решения сложных проблем бытия на благо всех Шевченко;
создать предпосылки для взаимопомощи и взаимоусиления всех Шевченко духовно и материально. Неустанно развивать породу Шевченко, улучшать ее физические и умственные способности. Бороться за увеличение популяции Шевченко в Украине и во всем мире.

 

Цели Клуба:

 

сделать фамилию Шевченко популярной не только в Украине, но и за ее пределами;
сделать фамилию Шевченко знаменитой;
“один за всех и все для одного” для фамилии Шевченко;
создать клубную культуру, которая бы проповедовала отношение одного члена Клуба к другому как к брату, свату или куму;
инвестировать время и финансы в усиление имиджа фамилии Шевченко, чтоб потом фамилия работала на членов Клуба.