ЄВРОПЕРЕГОНИ ПО-ЛЬВІВСЬКИ

МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ РЕТРОАВТОМОБІЛІВ «ЗАПОРОЗЬКІ ЗАБАВИ З ЛЕВАМИ»

ЄВРОПЕРЕГОНИ ПО-ЛЬВІВСЬКИ ЄВРОПЕРЕГОНИ ПО-ЛЬВІВСЬКИ ЄВРОПЕРЕГОНИ ПО-ЛЬВІВСЬКИ У Львові 12–13 червня пройшов III Міжнародний фестиваль антикварних автомобілів. Львівський авто-фан-клуб «ЗАЗ-КОЗАК» запросив власників таких машин з України й Польщі, щоб відзначити 50-річчя випуску Першого «Запорожця» моделі ЗАЗ-965 «Горбатий». Це своєрідна спроба започаткувати у Львові регулярний ретроавтомобільний фестиваль європейського рівня. Окрім спортивної шоу-програми (перегони за легендою та автоперегони історичною трасою довоєнних Гран-прі «Львівський трикутник») уперше запропоновано квест із популяризації туристичної привабливості Львова – «Запорозькі забави з Левами».

ЄВРОПЕРЕГОНИ ПО-ЛЬВІВСЬКИ ЄВРОПЕРЕГОНИ ПО-ЛЬВІВСЬКИ ЄВРОПЕРЕГОНИ ПО-ЛЬВІВСЬКИ ЄВРОПЕРЕГОНИ ПО-ЛЬВІВСЬКИ Першого дня автомобілісти їздили дорогами мальовничого смт. Брюховичі (приміська територія Львова). Завдання – подолати складний маршрут за легендою і виконати низку вправ на водійську майстерність та винахідливість. Другий день змагань – у Львові. У фестивалі взяли участь 31 автомобільний екіпаж та три мотоциклетних. Чотирнадцять (майже половина учасників перегонів) змагалися на антикварних «Запорожцях». Головний перехідний приз від мера Львова – «Кришталевий Лев» – здобули львів’яни Андрій та Оксана Бандровські. Малий «Кришталевий Лев» поїхав до Польщі в Люблінський автомобільний клуб. Від імені міського голови приз вручив знавець і дослідник історії Львова Петро Радковець.

ЄВРОПЕРЕГОНИ ПО-ЛЬВІВСЬКИ ЄВРОПЕРЕГОНИ ПО-ЛЬВІВСЬКИ ЄВРОПЕРЕГОНИ ПО-ЛЬВІВСЬКИ ЄВРОПЕРЕГОНИ ПО-ЛЬВІВСЬКИ Великий Кубок імені Першого переможця довоєнних Гран-прі Львова, чемпіона Польщі Генріха Лієфельда вибороли Павло та Андрій Володько (автомобіль «Autobianсi A111 Elite»). Кубок особисто вручали Генеральний консул РП у Львові Гжегож Опалінські та п’ятиразовий чемпіон з ралі Василь Ростоцький. Малий «Кришталевий лев» і Кубок вибороли Малгожата і Гжегож Собонь (автомобіль «Fiat 124 Spider»). Найстаріший автомобіль на цих змаганнях – «Опель-Олімпія» 1930 року (власник – львів’янин Олег Савич). Кубок імені Соломії Крушельницької здобув найвправніший жіночий екіпаж (за кермом «Запорожця» ЗАЗ-965 – Оксана Денис). ТМ «Мафон» встановила приз «Жінка за кермом» (переможець – Ольга Кулинич). Страхова компанія «Здорово» – офіційний страховик перегонів – вручила іменні сертифікати наймолодшому і найстаршому водіям – Тарасу Цюванику (18 років) і Євгену Бальві (81 рік). Призи дісталися не лише переможцям: книжки Артема Атояна «Гран-прі Львова» з автографами автора вручено організаторам фестивалю й у номінації «За волю до перемоги».

Організатор – авто-фан-клуб «ЗАЗ-КОЗАК» – встановив спеціальні нагороди: медалі журналістам, котрі брали участь як штурмани в автозмаганнях. Відзначено такі ЗМІ: «Перший автомобільний», телеканал «Россия», ТСН (1+1), журнал «Lvivtoday», «Високий замок», «Газета по-львівськи». Кубок серед журналістів виборов власкор журналу «АвтоЦентр» Сергій Іванов.

Уперше перегони на трасі «Львівський трикутник» проведено 1930 року. Тоді тут змагалася еліта європейського автоспорту. Львівський авто-фан-клуб «ЗАЗ-КОЗАК» відновив шоу-змагання 2000 року. А вже наступного – до Львова на фестиваль запрошено ретро-автомобілі з 16 країн, представники яких у різний час змагалися на «Львівському трикутнику».

Фото Євгена Кравса