Переможці «Leopolіs Grand Prix»
У Львові 12 червня 2011 року проведено автоперегони ретроавтомобілів. Відбулися офіційні заїзди у п’яти класах машин включно з шоу – перегонами для дітей на електроавтомобілях. Головний переможець – володар великого перехідного кубку «Леополіс гран прі-2011» у класі гоночних автомобілів: водій – Станіслав Поповіч (Stanisław Popowicz) і штурман Здіслава Сіковська-Попович (Zdislawa Sikowska-Popowicz) № 29 на автомобілі Fiat-508 (1933 р. випуску) з Люблінського автомобільного клубу. Переможець у класі туристичних автомобілів (Кубок Голови Львівської держадміністрації) – екіпаж № 34 з Польщі (м. Кєльце): водій Ришард Кшиштофік (Ryszard Krzysztofik) і штурман Вальдемар Васінські (Waldemar Wasinski) на автомобілі MG TD 1952 року (фото Агенції "ЛЮФА").
Кубок найкращому львівському екіпажеві на трасі «Львівський трикутник» від учасника відновлених меморіальних перегонів сина Яна Ріппера – Яна В. Ріппера отримав екіпаж автомобіля BMW-321 (1938 року випуску) – водій Ярослав Гарцула, штурман Андрій Бас.
У «Національному класі» Кубок п’ятиразового чемпіона України з ралі Василя Ростоцького здобув екіпаж на автомобілі «Запорожець ЗАЗ-965» – водій Володимир Кулинич, штурман – Софія Кулинич.
Найстарший учасник змагань – 82-річний львів’янин Євген Бальва член львівського авто-фан-клубу «ЗАЗ-Козак» на автомобілі «Запорожець ЗАЗ-965».
Кубок міського голови Львова отримав екіпаж з Варшави: водій – Ришард Пйотровскі, штурман – Адріана Натйонжик на автомобілі Fiat-Arbita 1933 року випуску (українцям цей автомобіль відомий за зйомками у фільмі «Ва банк»).
Кубок генерального спонсора фестивалю галереї-музею «Luxury Personal Retro Cars Maybash» дістався найвишуканішому автомобілю фестивалю «Мерседес-Бенц-220». За кермом цього одномісного авто змагався Мацей Ліхи (Macey Lichy).
Оскільки цьогорічне проведення «Leopolіs Grand Prix» відбулося рівно за рік до ще однієї знакової події у Львові – ЄВРО-2012, у межах фестивалю проведено масштабні навчання служб, які буде залучено до забезпечення правопорядку під час футбольного чемпіонату, та допоміжних служб (волонтери, медики, підрозділи МНС, ДАІ та ін.). Глядачам продемонстрували свою майстерність медики Львівського клінічного госпіталю Державної прикордонної служби України разом із працівниками львівського ДАІ та автоевакуаційною службою «Шипшина», які ліквідовували на трасі «Львівського трикутника» імітоване ДТП за участю ретроавтомобіля Fiat-508.
Спортивне суддівство – колегія на чолі з Ігорем Сапужаком, суддею першої категорії.
Серед інформаційних партнерів цих змагань – ВБФ «Журналістська ініціатива» і Всеукраїнський автомобільний клуб журналістів.
P.S. Душею цієї масштабної акції є президент авто-фан-клубу «ЗАЗ-Козак», відомий львівський фотожурналіст Євген Кравс. Він координатор Всеукраїнського автомобільного клубу журналістів і голова його львівської обласної організації, а ще – активний учасник акцій ВБФ «Журналістська ініціатива». Євген – справжній патріот рідного краю, вмілий пропагандист історії, культури та автоспорту, організатор численних міжнародних перегонів ретроавтомобілів за участю неординарних українців та їхніх зарубіжних друзів.
Ось і цього разу в «Леополіс гран прі» взяли участь понад 60 екіпажів з п’яти країн. Ми вітаємо нашого колегу з чудовою організацією міжнародної акції. «Леополіс гран прі» – поза сумнівом, ще одна з візитівок не лише древнього і вічно молодого міста Лева, а й усієї нашої держави за рік до ЄВРО-2012.
Фото Євгена Кравса
«Леополіс Гран Прі» (переможці автоперегонів)
Місце |
Старт.№ |
Автомобіль |
Рік випуску |
Країна |
Місто |
Клуб |
Пілот |
Штурман |
|
|
ГРАН ПРІ (гоночні авто) |
||||||||||
I |
29 |
Fiat-508 III S |
1933 |
Польща |
Стальова Воля |
АК Стальова Воля |
Станіслав Поповіч |
Здіслава Сіковська-Поповіч |
|
|
ГРАН ПРІ (спортивні авто) |
||||||||||
І |
34 |
MG TD |
1952 |
Польща |
Кєльце |
АК Кєлєцкий |
Ришард Криштофік |
Вальдемар Васіньский |
|
|
ІІ |
5 |
Mercedes Benc 220 |
1937 |
Польща |
Варшава |
АР |
Мацєк Ліхи |
|
|
|
ІІІ |
2 |
Fiat Ardita |
1933 |
Польща |
Варшава |
АК Любельський |
Ришард Пйотровський |
Адріана Нацьонжек |
|
|
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАС |
||||||||||
І |
20 |
ЗАЗ 965 |
1964 |
Україна |
Львів |
АФК «ЗАЗ-Козак» |
Володимир Кулинич |
Софія Кулинич |
|
|
ІІ |
50 |
ЗАЗ 965 |
1964 |
Україна |
Запоріжжя |
|
Сергій Тищенко |
Анатолій Топчій |
|
|
ІІІ |
14 |
ЗАЗ 965 |
1968 |
Україна |
Львів |
АФК «ЗАЗ-Козак» |
Євген Бальва |
|
|
|
МАЛІ АВТО |
||||||||||
І |
26 |
Fiat 126 P |
1977 |
Польща |
Сокотув |
- |
Пьотр Бакамут |
Агата Кустра |
|
|
ІІ |
22 |
Zastawa 750 |
1964 |
Польща |
Сокотув |
АК Жешівський |
Рафал Ліхота |
Моніка Вось |
|
|
ІІІ |
25 |
Fiat 126 P |
1983 |
Польща |
Сокотув |
|
Домінік Белз |
Павел Ліхота |
|
|
ВІДКРИТИЙ КЛАС |
||||||||||
І |
31 |
Warszawa 223 |
1972 |
Польща |
Пшчина Янковіце |
|
Анджей Росмус |
Андріан Росмус |
|
|
ІІ |
24 |
ГАЗ 21 «Волга» |
1960 |
Польща |
Люблін |
АК Жешівський |
Вєслав Ліхота |
Беата Лєхота |
|
|
ІІІ |
71 |
ГАЗ 21 «Волга» |
1963 |
Україна |
Львів |
|
Пшик Олег |
Пшик Христина |
|
|
P.S. За порушення Регламенту автоперегонів (перевищення швидкості у місцях її обмеження) та свідоме ігнорування суддівських вказівок на трасі підчас перегонів екіпаж № 4 на автомобілі «Yaguar E-type» (дії екіпажу загрожували безпеці проведення автоперегонів на історичній трасі «Львівсвький трикутник» ) дістав попередження. Спортивний результат екіпажу анульовано.