Прес-клуб "Журналістської ініціативи" в Черкасах
Китайський “новачок” для України
Усе це нагадувало яскраве автошоу. Новенькі автомобілі на швидкості виписували доволі складні віражі, випереджуючи одна одну, долали штучні перепони, демонструючи високу маневреність і легкість у керуванні. Навіть не вірилося, що такі “піруети” демонстрували не звичні легковики, а машини, призначені для перевезення вантажів. Моделі DongFeng 1051 та DongFeng 1062 цілком виправдовували свою назву, що в перекладі означає “вітер зі Сходу”.
Справді, ці машини прийшли до нас з Китаю. Саме там свого часу було збудовано завод, який згодом увійшов до трійки основних операторів авторинку Піднебесної. Він також одним із перших став постачати свою продукцію у вигляді комплектуючих на український ринок вантажівок. За спільними домовленостями автомашини збиратимуть в Україні. Щойно Торговий дім “ДонФенг” оголосив про стартовий продаж першої партії українсько-китайських автомобільних “первістків” із двигунами, які відповідають екологічним нормам Євро-2.
Технічні характеристики цих машин, безперечно, оцінять професіонали. “Вантажопідйомність авто – 3 і 4 т. Вони призначені для малого й середнього бізнесу, – зазначив начальник відділу продаж ТД “ДонФенг” Олександр Машовець. – Спектр їх застосування найрізноманітніший: від перевезення меблів до продуктів глибокого заморожування: за бажанням власника вантажівку можна обладнати будь-яким додатковим обладнанням (універсальні та ізотермічні фургони, евакуаційні платформи, а також самоскиди)”.
Крім того, як зазначили в компанії, до конкурентних переваг цих вантажівок можна віднести їх надійність і довговічність. Двигун розраховано на 400–500 тис. км пробігу. Техніка легка в обслуговуванні. Розгалужена мережа сервісних станцій і складів запчастин у всіх регіонах України дає змогу компанії гарантувати усунення будь-яких поламок протягом семи днів! До того ж, ”новачок” добре почувається на наших дорогах. Такого висновку дійшли журналісти після випробувань на автодромі. Про це свідчать і позитивні відгуки власників, які свого часу придбали спрощену модель авто з двигуном Євро-0. Саме вони тепер стають активними покупцями нових, удосконалених вантажівок.
За словами директора ТД Олександра Антонюка, до кінця цього року в Україні буде складено і продано до 100 автомобілів зазначених модифікацій. У цілому ж продажі всіх видів авто DongFeng на теренах нашої держави в поточному році досягнуть понад півтисячі одиниць техніки. До загального модельного ряду додадуться вантажівки DongFеng вантажопідйомністю 4,7 т. та 5,5 т., що також відповідають еконормам Євро-2. “Також ми розглядаємо можливість початку продажів мінівенів” – зазначив Олександр Антонюк.
На автомобілі діє дворічна гарантія. Вартість їх залежить від моделі й комплектації і в торговельній мережі становить від $ 9 000. Проте нині вивчається можливість здешевити виробництво машин. Передусім ідеться про налагодження постійного постачання комплектуючих українського виробництва, зокрема акумуляторів, гуми, дисків тощо. Ідея полягає в якомога ширшій участі українських виробників у випуску спільної з Китаєм продукції. Тож є підстави сподіватися, що “вітер зі Сходу” несе позитивні зміни і для вітчизняного машинобудування.